Saturday, February 16, 2013

150 Juta

Posted by syiqa baem at 11:07 AM

::Original,Ciplak and Parody::

Tujuan nak post senanye setelah aku terbace post d blog AsriDivaMeletop.. Dye post sal lagu 150 juta ni la...Aku senanye minat sangat2 lagu 150Juta sejak zaman diploma lagi.. Aku suke lirik lagu ni sbb lirik dye macam best wooo..Sebab aku nak pakwe bia sempoi camtu..harharhar. Aku 1st denga lagu ni kat Utube Hana Zati yang nyanyi..time2 tu dye dak matrik gopeng xsilap aku.. Dye dak pakai tudung agak labuh n play guitar..jap aku cari utube dye..

P/S: Tolong pedulikan orang2 belakang dye..

Aku tau si hana zati ni cover lagu je..so aku cari la sape empunya lagu 150Juta ni... So aku tau la Fynn Jamal yang nyanyi..ok fynn jamal nyanyi lg sedap la walaupon background truk kan sebab bising..tp aku xksah sbb aku mmg suke original singer dri kaber2 singer ni..


Selepas setahun melayan lagu tu, Terdengar lah pulaak lagu ni kat Suria FM...Yela layan radio ni je kat umah sewa..harharhar.. So aku cari empunya suara yang wat lagu sampay masuk radio..tau2 Ainan Tasneem yang nyanyi..erm sore cam aku kurang bekenan la kalo nyanyi lagu ni..senang cite aku xske org wat lagu bukan original dri singer dye..so aku tgok la Official Music Video dye wat..umakaih.heavy nye ko makeup mak jemah..kalo makeup2 biase yang aku slalu tgok xpe..ni heavy sgt xbekenan aku...ish3...


Oleh kerana aku rase MV dye ni boleh dijadikan video untuk dibahan,kebetulan tejumpa plak boy wat parody..Seyes klaka gile..Mmg aku tegelak sorang tgk..Aku je la.(ok aku sorang je)


So aku nak menjamukan lagu yang diparody kan oleh bros2 ni.Sile dengar lah eh..eh jgn dgr..tgok...Ok Bai..

Yang Mengarut,

0 comments:

Post a Comment